باتری سامسونگ S5
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

باطری اصلی و تقویت شده سامسونگ گلکسی اس Samsung Galaxy S5 – کوفنگ(kufeng) – نکسل(Neckcell)

باتری سامسونگ S5 همانند باتری تقویت شده کوفنگ سامسونگ اس 5 با افزایش ظرفیتی که نسبت به نسل قبل داشته است، عملکردی مناسب از خود نشان می دهد. استفاده از تراشه Snapdragon 801 بجای Snapdragon 600 سبب ارتقای کیفیت باتری نیز شده است. حالت های ذخیره انرژی نیز در این نسل بهبود یافته و در افزایش دوام باتری کمک کننده هستند. در صورت استفاده معمول و بدون فعال کردن حالت های ذخیره شارژ این باتری تا یک و نیم روز می تواند شارژ نگه دارد. در صورت نیاز می توانید یکی از دو باتری نامبرده و یا باتری تقویت شده مارک (Mark) سامسونگ  S5 – G900  را خریداری کنید.

باتری سامسونگ S5 ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی دارد. در مقایسه با نسل قبلی، یعنی باتری سامسونگ S4، ظرفیت آن 200 میلی آمپر ساعت بیشتری است. توان مصرفی باتری S5 در حالت عادی 10.78 وات ساعت عنوان شده است.

تست استقامت باتری سامسونگ S5 هنگام وبگردی

در دو زمینه اینترنت وای فای و LTE این تست انجام شده است. باطری تقویت شده سامسونگ S5 هنگام وبگردی با LTE توانست بیش از ده ساعت دوام بیاورد. این باطری عملکرد فوق العاده ای در این تست از خود نشان داد. بطور مثال، باتری آیفون 5 دو ساعت کمتر از باطری سامسونگ اس 5 شارژ نگه داشت.

در تست وبگردی با وای فای نیز باطری Samsung S5 بیشتر از 10 ساعت شارژ نگه داشت؛ البته میزان دوام آن کمی بیشتر از حالت LTE بود. آیفون 5 در این تست عملکردی نزدیک به باطری سامسونگ اس 5 از خود ارائه کرد. در این تست نیز گوشی سامسونگ اس 5 جزو پیشتازان در میان گوشی های هم رده خود بود.

مقایسه باتری galaxy s5 با آیفون 5S

 باتری سامسونگ اس 5 یک سال دیرتر منتشر شده است. باتری آیفون 5S ظرفیت 1560 میلی آمپر ساعتی داشته و از این نظر قابل مقایسه باطری اس ۵ نیست. همین فاصله زیاد ظرفیت نیز برای توجیه اختلاف توان آن ها کافیست. در زمینه مکالمه و انجام بازی های مختلف، باتری  اس 5 با اختلاف زیادی استقامت بیشتری از خود نشان می دهد. تنها موردی که باتری آیفون 5 اس بهتر عمل کرده و بیشتر دوام می آورد، وبگردی است؛ هر چند تفاوت چندان زیادی بین آن ها وجود ندارد. تست دوام باتری Samsung S5 هنگام پخش فیلم در تست صورت گرفته، باتری اس 5 هنگام پخش فیلم و ویدیو 11 ساعت و 5 دقیقه دوام آورد. این میزان دوام در مقایسه با باتری های آیفون سری 5 بیشتر است.

میزان استقامت کلی این باتری سامسونگ براساس همین تست ها 72 ساعت عنوان شده است. این میزان بالای استقامت ناشی از میزان دوام بالای این باتری در حالت استندبای است. همچنین شارژر سامسونگ s5 اصلی در فونی شاپ موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید خریداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: